Gudstjeneste

2. Gudstjeneste

Begivenhed Views Navigation

4. søndag efter Påske
For at blive konfirmeret skal man være døbt, og man skal gå til konfirmationsforberedelse. Nogle kalder det ”at gå til præst”.

Kristi Himmelfartsdag

Kristi Himmelfartsdag

Gudstjeneste Louise Buch Jensen

Anden Pinsedag
20. maj rykker vi gudstjenesten ud af kirken og ned til plænen bag menighedshuset ned mod Højby Sø. Efter gudstjenesten byder menighedsrådet byder på sandwich, øl og vand. Tilmelding er ikke nødvendig.

Friluftsgudstjeneste på toppen af Egebjerg

Egebjerg kirke Ved Kirken 8, Nykøbing Sj.

12. søndag efter Trinitatis
Kom og nyd den nordlige del af provstiets årlige friluftsgudstjeneste; en tjeneste under åben himmel helt tæt på naturen.