Babysalmesang

Babysalmesang er gennem de seneste år blevet populært i kirker over hele landet og er i øvrigt en dansk opfindelse. Forældre eller bedsteforældre og børn fra ca. 3-11 måneder inviteres ind i kirken, hvor motorik, sanser og musikalitet stimuleres i de helt specielle rammer kirken kan byde på.

Vi mødes i kirken kl. 10 og synger sange og salmer med fagter og enkle dansetrin til. Salmer, sange, dans og musik danner baggrund for nærvær og fordybelse for børn og voksne. Bagefter er der kaffe/te og hyggeligt samvær i menighedshuset.

Det er gratis at deltage og der kræves ingen særlige forudsætninger for at deltage. Du er velkommen til en prøvegang.

Tilmelding til organist Lene Søndergård på mail eller mobil 24641825. Har du spørgsmål, er det også Lene du skal kontakte.

Se om der eventuelt er babymusik i Nykøbing Sj. kirke – vi har ofte babysalmesang forskudt af hinanden.

There are no upcoming events at this time