Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Kirkefilm

6 april kl.13:00

Vig bio

Lørdag 6. april kl. 13 vises årets kirkefilm i Vig Bio med efterfølgende kaffe/kage og debat. I år er valget faldet på en aktuel britisk film: “The Old Oak”, som havde premiere på Cannesfestivalen 2023. Den er instrueret af den legendariske Ken Loach. “The Old Oak” fortæller historien om en tidligere mineby i England, der langsomt er ved at sygne hen. Da en gruppe syriske flygtninge ankommer til byen, tager den lokale pubejer kampen op for at hjælpe byens nyeste tilflyttere, som ellers ikke har fået nogen varm velkomst i det lokale samfund – heller ikke fra stamgæsterne i byens eneste åndehul, ’The Old Oak’. Pubejeren er dog ikke typen, der bare giver op, og efterhånden vokser sammenholdet, og håbet begynder at spire i den ellers så modløse og nedslidte by.

Tilmelding til provstisekretær Alice Sarp på mail aas@km.dk senest 3. april.
Deltagergebyr kr. 50,-

Dato: