Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Odsherred Kirkemusik Festival 2023

21 oktober 2023 kl.14:00

Igen i år afholdes kirkemusikfestival, hvor der i Odsherreds kirker er en vifte af arrangementer. I Højby kirke præsenterer vi trioen Zenobia.

Siden 2007 har Zenobia spillet hundredvis af koncerter som veletablerede fortolkere af den danske sang-, salme-og visetradition. Publikum kan glæde sig til en koncert med velkendte viser og salmer blandet med nyskrevne sange og instrumentale melodier. Alt bliver kædet sammen af fortællinger og anekdoter til en både nærværende og underholdende optræden.

Ensemblet Zenobia udgøres af sangerinde Louise Støjberg, harmonikaspiller Mette Kathrine Jensen Stærk og pianist Charlotte Støjberg. De tre musikere kommer alle fra området omkring  Egtved. Siden trioens start har de skabt en fælles tilgang til musikken og teksterne og dermed skabt Zenobias særlige tone.

Der er gratis adgang til alle arrangementer i Odsherred Kirkemusikfestival, som finder sted i uge 41 og 42.

Dato:
21 oktober 2023